Paparan: Kontras Tinggi | Asal
white blue red green big font small font W3C
24 May 2015 / 5 Syaaban 1436
Tetapan

MAKLUMAT UMUM

Janitor 2015

Jadual Janitor Tahun 2015

Kumpulan Janitor adalah alternatif lain bagi pihak JPP untuk menambahbaik perkhidmatan khususnya melibatkan laporan kerosakan Awam, Elektrik, Mekanikal dan lain-lain.

Sasaran aktiviti ini dilaksanakan oleh kakitangan JPP secara berkala untuk memastikan sebarang kerosakan dikenalpasti terlebih dahulu oleh pihak JPP sebelum pihak JPP menerima aduan dari PTj.

Aduan Kerosakan

Garis Panduan Membuat Aduan Kerosakan :

Aduan Melalui Panggilan Telefon :

Bagi kes kerosakan biasa, talian telefon yang boleh dihubungi untuk membuat aduan kerosakan adalah :

Aduan Kerosakan Awam : Aduan Kerosakan Elektrik : Aduan Kerosakan Mekanikal :
Puan Roslina binti Abdul Rahman Cik Anisah binti Mohd Yusuff Puan Fauziah binti Said
roslina@upnm.edu.my anisah@upnm.edu.my fauziah@upnm.edu.my
Sambungan : 3067 Sambungan : 7622194 Sambungan : 3595

Aduan boleh dibuat bermula jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang pada setiap hari bekerja.

Pengadu perlu memberikan maklumat lengkap seperti :

1. Jenis kerosakan.

2. Lokasi kerosakan.

3. Nama dan nombor pekerja pengadu, Pusat Tanggungjawab dan talian yang boleh dihubungi.

Aduan Melalui Borang :

Borang Aduan Kerosakan

Kempen Jimat Tenaga

Kempen Jimat Air

Hubungi Kami :
Jabatan Pembangunan Dan Penyelenggaraan
Aras 2, Bangunan Canselori
Universiti Pertahanan Nasional Malaysia
Kem Perdana Sungai Besi
57000 Kuala Lumpur
Hotline 03 9051 3465 l Sambungan 3538 l Faks 03 9056 5211

Tarikh Kemaskini: 26 Februari 2015