Paparan: Kontras Tinggi | Asal
white blue red green big font small font W3C
14 December 2017 / 25 Rabiul Awal 1439
Tetapan

PUSAT PENGURUSAN PROJEK


PUSAT PENGURUSAN PROJEK


Pengenalan

  1. Pusat Pengurusan Program (PMO) yang bernaung di bawah Pejabat Naib Canselor ditubuhkan secara rasmi pada 14 Jun 2016.
  2. Dalam melaksanakan tanggungjawabnya, PMO membantu UPNM menrealisasikan Pelan Strategik, menyediakan laporan petunjuk utama prestasi universiti, laporan penarafan universiti, pemantauan dan pengumpulan maklumat.
  3. PMO berperanan menyediakan perkhidmatan yang cemerlang untuk bersama-sama memacu UPNM ke arah menjadi sebuah universiti bereputasi antarabangsa dan berusaha untuk menjulang UPNM.

  4. PMO bertekad memberi sumbangan ke arah pencapaian matlamat universiti melalui pengurusan yang berkesan, membentuk citra dan reputasi universiti yang cemerlang.

Tanggungjawab

  1. PMO bertanggungjawab sebagai :-

Piagam Pelanggan


Beriltizam untuk mencapai visi dan misi UPNM dengan :

  1. Memastikan laporan KPI dan KIP dihebahkan kepada semua FPJB dan PTj.
  2. Penyebaran maklumat yang berkaitan dengan PMO, UPNM dalam tempoh yang dipohon; selepas maklumat diterima dan menghantar maklumat kepada PMO, KPT dalam tempoh yang ditetapkan.
  3. Penyediaan analisis KPI dan KIP selepas maklumat daripada PMO, KPT.

Hubungi Kami


Pusat Pengurusan Projek (PMO)
Pejabat Naib Canselor
Aras 1, Bangunan Canselori
Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)
Kem Perdana Sg Besi
57000 Kuala Lumpur

Telefon : 03-9051 3400 ext 3075

Prof. Dr. Fauziah binti Haji Abdul Aziz
Pengarah Pusat Pengurusan Projek
Tel : 03-9051 3400 (Samb. 3075)
Emel : afauziah@upnm.edu.my

Puan Nurfakhilah Nadia Bt Rusli
Pembantu Tadbir (P/O) (N19)
Tel : 03-9051 3400 (Samb. 3075)
Emel : nadia@upnm.edu.my


Tarikh Kemaskini: 05 Disember 2017